Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Tot zo ver Uran en mijn ambities om deze poule te winnen
Zo word ik weer 2e
Ik verwacht vandaag een hele rustige etappe Misschien wel eentje waarin Mads Würtz Schmidt eindelijk eens niet teleurstelt
Hij gaat tijdens een lunchwandeling struikelen over een loslopende geit, en z'n sleutelbeen breken.
Ik vrees het moment dat Alaphilippe de gele trui verliest .... ik denk dat jij wint .
G-rootste stijger: Vraag dat maar aan TimvDons of LDH, die weten alles van vliegtuigen Ik had hier ook een woordspeling over G-Root kunnen maken, maar ja... dat is zo makkelijk
Bedankt voor het melden. Het overzicht van de renners heb ik actief gezet en de opmaak van de 'toegekende punten...' ga ik later bekijken. Het overzicht van de deelnemende ploegen staat ook een beetje raar uitgelijnd. Ga ik ook bekijken.
Op de rustdag neem ik voor één keer even de tussenstand over DE TUSSENSTAND VAN DE TOURPOOL 2019 OP DE RUSTDAG 1. Test, voor het werk dat hij in deze poule heeft gestoken En op een gedeelde eerste plek samen met Test... 1. Tristan, Nieky en Molcrazy, omdat ze de poule steeds tijdig bijwerken ***
Dank, maar vergeet Daisy niet. Zij heeft alle renners, die niet meededen, eruit gehaald. Dat is écht tijdrovend werk
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
939 gasten en 8 vaste bezoekers