Zelf 6e geworden (HDD inderdaad nog ingehaald ging al steeds met kleine hapjes punten laatste dagen, 1x dagwinnaar en boven Telminator geëindigd ) ik ben zeer tevreden Dit was het hoogst haalbare voor dit jaar.
Zeker, nice job
Uran heeft ruimschoots de interne battle met Porte gewonnen.
Dude was nog iets goedkoper ook.
Nice job G-Root, Nieky, en ga toch fietsuh
En inderdaad alle organisators bedankt! De dagelijkse resultaten bijwerken ging ook prima
Ben benieuwd naar volgend jaar! Maar eerst nog even nakaarten, zoals op de vorige pagina reeds gebeurde.
Sowieso, wat vonden we van het budget?
Ik had het denk iets ruimer fijner geworden (had het idee dat ik meer moest snoeien dan anders), hoewel het best goed was
Sowieso hebben we altijd een buitengewoon strikt budget. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er zou gebeuren als dit jaar bijvoorbeeld het budget 275 was geweest. Gewoon als hersenspinsel.
Denk dat op sommige vlakken de variatie zou afnemen: veel teams zouden Buchmann hebben als helper.
Daarentegen kan je op andere vlakken juist meer variatie krijgen, omdat je niet automatisch aan de goedkoopste helpers moet. Ineens kan je voor Herrada gaan, de aanvaller van Cofidis, als helper van 15m. Was wellicht interessant geweest, had toevallig dramatisch uitgepakt. Maar hij is momenteel sowieso geen mogelijkheid, want hij was veel te duur.
Weet je wat me interessant lijkt? Volgend jaar echt een hoog budget (zoals 50m extra), met de wisselspelers die gedeeltelijk punten pakken, zoals G-root voorstelde.
Dan heb je financieel een hoop meer ruimte voor interessante potentievolle keuzes, en ook ruimte in je team ervoor (omdat de bank half meerijdt).
Tis een tamelijk ingrijpend voorstel, maar het kan werken.