Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Totaal aantal stemmen: 32
Poll gesloten: 2-09-2019, 16:17:13
Maar klaarblijkelijk is er dus echt niets leuks te luisteren in Servië Wat mij betreft hoeft Servië nooit meer mee te doen want dat land vind ik qua muziek echt stom
gedeeld 4 (6 punten, dus eigenlijk 5e): Spoiler (klik om te tonen/verbergen) Best wel een beetjetjetjetjetje verslavend eigenlijk. Lied zit muzikaal gewoon goed in elkaar. Duidelijk beter dan mijn Tanzaniaanse inzending.
Ik zeg geef iedereen even een cursus hoe dit programma te gebruiken, dan passen we dit komend seizoen verplicht toe.
26. Qatar. Ik snap dat Qatar niet het makkelijkste land is, maar die andere twee artiesten waren vast beter geweest dan deze PR-stunt voor een misdadig land. Puur muzikaal is het ook niks, de beat is echt de goedkoopste die ik ooit heb gehoord. 1,7
Allereerst bedankt voor alle punten tot nu toe. Meer dan ik verwacht had, zeker gezien ik mezelf niet eens punten zou hebben gegeven.
Wel bedankt aan allen die punten hebben gegeven. (Maar dit ga je toch niet vrijwillig in een playlist zetten?)
Ik hoor het alweer, zelfs de mensen die ik veel punten heb gegeven vinden me toondoof.
Daisy, Frank, LdH, Nieky, Wouter, Maxwest, Duncton, Vos, Starlight, Hdd
Frank is Litouwen. De enige zekerheid
Ach ja. Ik leer hier hopelijk van
Oh ik ben zie ik!Ach jullie wachten weer maar even
ik ben nog lang niet.....
Volgende editie pas zeker?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat