QatarVideo en audio lopen niet altijd synchroon en daar erger ik me enorm aan. Ook vrij schel.
OezbekistanLeuk dat het in de originele taal is, maar verder niet zo boeiend. Stem had krachtiger gemogen.
MaliHier ook weer een plusje voor de taal, maar saai nummer en vervelende zangstem
HongarijeWaarom moeten ze de hele tijd van die lelijke koppen trekken?
En wat zei je daar over een stem als een klok?
UruguayIk hou van Spaans maar dit is gewoon saai en niet eens heel goed gezongen...
Wit Rusland
Ik mis toch enorm de clip. En ik hou gewoon niet van die elektronische sound. Ik kan niet eens horen of de stem goed is zo.
SenegalFrans is ook fijn
De stem niet zo, tho.
ArgentiniëDit liedje is zo standaard dat ik er niets over te zeggen heb. (Behalve Spaans <3)
EcuadorWaarom zijn al die Spaanse liedjes zo saai? Dit is basically allemaal eenstemmig
NigeriaMooi nummer, net niet de top 10 gehaald. Met name door de weinige opbouw.
LitouwenLekkere beat, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Mooie taal wel.
TurkijeSaai nummer, zou veel meer van haar stem willen horen.
MacedoniëDit is me een beetje té traditioneel en een beetje veel te veel vibrato.
FilipijnenEh...
BulgarijeZolang er 1 iemand zingt is het top maar samenzang had niet gehoeven.
PolenIk hou niet van deze stem. Dat ligt aan mij, maar ja het blijft een smaakwedstrijd
MadagascarIk geloof niet dat je zelf in de winst gelooft, maar je tekst is in ieder geval eerlijk