Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik zie door de bomen het bos niet meer :'( :'( :'(
Dat waren Annuh en ik, maar ik gun Annuh de eer. ZIJ plaatste immers na een pm van mij dit topic in de huiskamer. het begon in de chat, eind augustus, en werd via een paar pm-berichtjes over en weer perfect opgepikt door Annuh. Je mag heus wel een prijs aan jezelf geven hoor, vinden anderen beslist niet erg......
He Intikker of Annuh, kunnen jullie even een nieuwe volledige lijst maken met alle officiele catorgien, want ik weet niet meer precies waar ik nu wel en niet op moet stemmen. Zit het 'leukste iniatief' er nu ook bij? Ik bedoel er loopt toch al zo'n mooie poll, waarbij de Sinterklaasmeeting aan kop lag. Dan hoeven we daarvoor toch niet opnieuw te stemmen, maar gelijk de prijs daarvoor uitreiken aan de iniatiefnemers daarvan.
Ik ook niet het is ook al donker Robin Ik neem aan dat het eerste lijsje gehandhaaft blijft, en dat andere listje komt erbij??
voorstel: als je dat lijstje even opnieuw en compleet maakt, zet ik 'm wel op slot en maak 'm sticky voor een week of 2. goed plan? dan is dat duidelijk iig.
niet dit topic annuh....
Kunnen we beginnen met stemmen? Of moeten we echt zo lang wachten!
Kan ik mn lijstje nog opsturen..? (eerst nog ff maken dusj.. )
Kunnen we beginnen met stemmen?
Straks even kijken hoeveel lijstjes ik al heb en dan ga ik eens kijken of jullie al kunnen stemmen.
al stemmen? dat kon toch al vanaf het begin? jullie bedoelen de tweede ronde zeg maar??
En alle andere(DIE KOMEN NOG LC!!!!!!!!! Niet zo ongeduldig )
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
938 gasten en 8 vaste bezoekers