Haai
zat in een keer aan Mr Probz te denken, die zat bij vrienden van amstel live 2018, amerika = samenwerkingen met amerikaanse songwriters, rappers, 3 top 10 hits jawel (een daarvan een nummer 1 hit)
Farao
ik blijf mijn eerste gevoel, 90% dit is Dinand Woesthoff, Tijden = Goede Tijden, zijn overleden partner Guusje Nederhorst en ook de manier ''dat waren nog eens tijden'' want ja ook een eerbetoon lied naar haar ''dreamer guusjes song'' ik weet niet precies die camping hint maar klopt wel dat ie niet meer in den haag woont, want hij woont nu op ibiza, en qua stem ja hij kan dat hoge gemakkelijk, zijn solodebuut album is gewoon heel gaaf
Voor mij waren alle karakters behalve de haai en farao 100% duidelijk. Bij de
Farao heb ik nog lichte twijfels maar ik zie toch weer nieuwe aanwijzingen behalve de aanwijzing die jij ook al gaf.
Dinand Woesthoff
Over die camping hint heb ik lang moeten nadenken. Ik denk dat deze hint slaat op het feit dat Dinand in Scheveningen een strandtent heeft gehad. Op het Camping bord zie je o.a. een tent.
Verder zagen we een vos. Deze zou heel goed kunnen slaan op het boek Sloddervos dat hij heeft geschreven.
Dan zien we nog een honkbalknuppel. Knuppel was ook één van de trefwoorden (waarvan we niet weten of dat correct is). Een knuppel is eigenlijk ook een stok. Het Engelse woord voor (wandel)stok is cane. Een verwijzing dus naar de band van Dinand, Kane.
Dan hebben we nog dat glas bier. Dinand zong ooit een duet met Claudia de Breij waarbij hij werd bekogeld vanuit het publiek met een glas bier wat nogal wat stof deed opwaaien. In het filmpje heeft de farao het bij dat glas bier ook over een duet dat hij nu niet zal zingen. Voor mij dus duidelijk een hint naar dat incident.
De Haai is voor mij nu ook wel duidelijk met de volgende nieuwe aanwijzingen naar:
Armin van Buuren
- Bordje met nummer 71 bij de midgetgolfbaan: 071 is het kengetal van de stad Leiden waar Armin is geboren
- De groene en paarse golfbal: verwijzing naar het logo van Radio538, waar Armin het programma A State of Trance presenteert.
- Wil graag naar Formule 1 race kijken: Armin heeft opgetreden bij de heropening van de Grand Prix in Zandvoort.
- Ansichtkaart uit Amerika (was groen sleutelwoord): Zijn single This Is What It Feels Like heeft goud bereikt in Amerika
- boek Kleintje Kerstboom: Armin heeft ooit een kerstsingle gemaakt
- helikopter: Armin ging in 2015 per helikopter naar de Flying Dutch voor een optreden
- Canada: een tijd geleden kwam Armin zo'n 3 - 4 keer per jaar in Canada voor een optreden
EditBij de Farao zien we een bordje dat symbool staat voor "camping". We zien ook nog 3 sterren op dit bord. Dit zou suggereren dat de Farao iemand zou moeten zijn die heeft meegedaan met het TV programma
De 3 sterren camping. Aangezien hij ook uit Den Haag moet komen ben ik even de geboorteplaats nagegaan voor alle mannen die ooit hebben opgetreden in dit programma.
Dotan - Jeruzalem
Jeangu Macrooy - Paramaribo
Jan Smit - Volendam
Dave von Raven - Rotterdam
Andre Hazes - Amsterdam
Alain Clark - Haarlem
Kalvijn - Meedhuizen
Snelle - Gorssel
Thomas Acda - Amsterdam
Roel van Velzen - Delft
Rob Kemps - Best
Diggy Dex - Amersfoort
Rolf Sanchez - Ede
Lucas & Steve - Maastricht
Sander Lantinga - Biddinghuizen
Rob Dekay - Deventer
Igmar Felicia - Amersfoort
Freek (van Suzan en Freek) - ergens in de Achterhoek
rapper Donnie - Amsterdam
Jorgen Raymann - Amsterdam
Niemand dus uit Den Haag.
Ik heb ook nog gekeken of Google een hit geeft op camping en die andere suspect
. Geen hit dus ik hou het op de suspect die ik eerder al heb genoemd.