Oef, ik snap dat deze even open staat, om überhaupt een schatting te maken.
Goed, de Sahara is volgens grote vriend google grofweg 5000km breed. Zware tocht, en niet elke dag is even efficiënt, dus laten we zeggen gemiddeld 10km per dag te voet. Dat is dus ongeveer anderhalf jaar.
Voor die tijd moet je natuurlijk voldoende bevoorrading hebben, wat een hoop werk is - zeker als je middenin de woestijn zit in de zomer (je kan niet alleen in de winter reizen, want het duurt dus anderhalf jaar). Dus laten we zeggen dat je 3 fte in dienst moet hebben (om alle bevoorrading op strategische punten te plaatsen, heen en weer naar de bewoonde wereld te reizen, en die hebben natuurlijk ook vrije dagen). Ohja en nog voertuigen, onderhoud, brandstof, en andere onkosten. Laten we zeggen (inclu salaris) ruim 2 ton per jaar. Maken we af op 2,5 ton per jaar, inclusief gederfde inkomsten, zegmaar 4 ton voor de trip. Ik vergeet vast iets, dus laten we zeggen dat de trip een half miljoen kost.
Daarnaast zie ik m'n geliefde niet, en het kost mij anderhalf jaar tijd. Das wel echt lang hoor, zelfs als een project tof is. Hmmm, ja, laten we zeggen dat ik 2 miljoen wil om het daadwerkelijk uit te voeren.
Dus dat maakt 2,5 miljoen totaal
Betaling vooraf natuurlijk
...voor de rest van je leven alleen nog maar water drinken?
Geen koffie, thee, alcohol, frisdrank - alleen water.