Steeds de hoogst geplaatsten genomen?
Dat had ik vorig jaar ook zo ongeveer. Werkte niet
Mja, nee, die strategie werkt sowieso niet
Daar is de ATP-lijst niet accuraat genoeg voor.
In gezamelijk overleg hebben MV en ik besloten dat mannen EN vrouwen gewisseld kunnen worden.
Dure wissels, aangezien ze slechts 8 toernooien meetellen, maar het is een mogelijkheid! Moet ik mijn hoofd tzt maar over breken
..of Wozzie wint gewoon de AO, en besluit nog wat langer door te gaan
de titelverdediger meldt zich:
Voor de teamnaam zelfde tactiek als vorig jaar, even naar de boekenkast. Dit jaar dan combi van twee titels:
Teamnaam: Chasing Points/Too Soon to Panic
Ook een lekker lange teamnaam
Zou best kunnen werken, je team
KLUNS:
50. Jose Ignacio Londero
(Wie? Ik kan me niet herinneren hem vorig jaar veel te zijn tegen gekomen.)
Was inderdaad ook mijn hoofdalternatief voor Cuevas.
Overwegend een gravelspeler, met als beste prestatie een gewonnen partij tegen Basilashvili.
Nee ik vond dit leuker; mensen die zeggen dat ze voor de jonkies gegaan zijn, ik kan het bewijzen want ik heb behalve de kopman alleen maar spelers onder 25 (dwz, geboren na 1 januari 1995) in mijn team ... nou ja, totdat er ééntje werd geschorst en ik er noodgedwongen eentje uit 1994 moest nemen.
Ahhhhh.. Dat zou dit jaar eigenlijk best goed kunnen werken.
Bij mijn oudere spelers, zat ik ze dit jaar relatief vaak af te wegen tegen jonkies.
Toch voor Medvedev gaan (hoewel Thiem in dit geval maar iets ouder is).
Khachanov, of Wawrinka?
Garin of Carreno-Busta?
Kecmanovic of Cilic/Krajinovic?
Kwon, of toch Herbert?
Wat heeft Australië toch een fijne ligging. Zodra je wakker wordt, kun je je dag beginnen met een potje live tennis op tv (Kiki is door naar ronde 2)
De Aussies zelf gaan ook weereens lekker (toch wel heel vaak op de AO), ondanks dat ze vrijwel allemaal tegen sterkere tegenstanders moeten.
Millman wint van Herbert
Purcell (atp 216) verliest echter wel 3-0 van Sinner, kunnen we 'm niet kwalijk nemen
Polmans wint een 5-setter vna Kukushkin
Thompson wint van Bublik
Duckworth verliest een 5-setter van Bedene
Bolt wint een 5-setter van Ramos
Popyrin wint van Tsonga, die na 3 sets moet opgeven
O'Connell (rank 115) steelt een set van Rublev
Kyrgios vooralsnog 2-0 in sets tegen Sonego.
Ook wel fijn dat direct wordt gedemonstreerd dat Krajinovic kiezen in plaats van Cilic een discutabele keuze was.
Cilic walst over Moutet (6-3, 6-2, 6-4).
Krajinovic heeft daarentegen veel meer moeite met de duidelijk zwakkere Halys (7-6 7-6 3-6 4-6 7-5).
Everything is fiiiine..