mag je niet voor de deadline nog gewoon je team aanpassen?
Zou ik eigenlijk ook verwachten.
Oei, Jarry... lees het net.
Had 'm vorig jaar nog in m'n team.
Was volgens mij ook een paar jaar terug met Cocaïne-Dan Evans
Farah is ook wel een grote naam, interessant.
aangezien ik tennis echt één van de saaiste sporten vind (want waarom duuuurt het bijv. altijd zo lang?).
Ahhh, nee, tennis is juist een van de beste sporten
zodra je voor een van beide spelers bent.Want zeker in de top van het mannentennis, is het verliezen van je servicegame meteen een serieuze kans dat je de set verliest. En daarmee de wedstrijd.
Dus als er een breakpoint is, dan is dat onwijs invloedrijk & potentieel spannend. Net zo goed als een stand als 0-30, want dat leidt ook de helft van de keren tot een breakpoint.
Maar als neutrale toeschouwer heb je dat niet echt, dan boeit een break niet zo enorm. Dat betekent dat een van beide spelers een iets grotere kans heeft om te winnen, nou yay...
Heel veel sporten worden pas boeiend zodra je voor een speler (en tegen de rest) supportert
F1 vind ik bijvoorbeeld als neutrale toeschouwer ook beresaai. Een stel snelle auto's die rond een baan zoeven.
Maar zodra je voor een rijder supportert, en hij zit 3,6 seconden achter z'n voorganger, maar dan neemt hij een paar bochtjes beter, en amai, het gat is nog maar 2,8 seconden! Nog even en het inhaalgevecht kan echt beginnen!
Dan wordt het, soms, daadwerkelijk nog enigszins interessant.