Ik heb alle 24 teams ingevoerd in onze sheet. Wat een kl*te werk was dat (omdat ik het uniform wil hebben voornaam/achternaam en juiste kleurcode, want elke categorie heeft een kleurcode). Voor de puntentelling gaan we er nog verder mee aan de slag.
Ik moet nog van 4 mensen een reactie krijgen op een pm met een wijziging of iets dergelijks. Als ik dat binnen heb, zal ik de teams en statistieken wat betreft aantal keer gekozen spelers publiceren op de eerste pagina. Als spelleider neem ik wel vast het voortouw om mijn team te delen, dus voel je vrij als je dit ook wil doen in het topic met een toelichting.
Nadal(l) or nothing1-3
Rafael Nadal (ik ben vaak voor Djoko gegaan, maar dit jaar doe ik het eens anders: Nadal)
4-10
Daniil Medvedev (Medvedev heb ik nooit gehad behalve toen hij nog in de lagere categorie zat paar jaar terug, ook gewoon iemand die kan doorstomen voor de punten)
Stefanos Tsitsipas (Tsitsi gaat doordenderen en is een puntenpakker)
11-20 (voor deze categorie heb ik gekozen voor een mix van 1 ervaren speler, 1 jong talent en een speler op top leeftijd eind 20 waarvan ik verwacht dat hij weer een goed seizoen gaat draaien)
Denis Shapovalov
Stan Wawrinka
Grigor Dimitrov
21-35 (lastige categorie al stonden 3 namen vast en twijfelde ik er bij 1)
Felix Auger-Aliassime (ook weer een talent waar je niet omheen kunt)
Borna Coric (dit was het twijfelgeval, Nikoloz Basilashvili, Tsonga, Raonic, Garin of toch Coric... uiteindelijk vastgehouden aan een vaste waarde die nu alweer heeft gefaald helaas...)
Nick Kyrgios (ik geef hem de kans volwassen te worden. Als hij geen gekkigheid meer uithaalt is het gewoon een hele goede speler)
Andrey Rublev (zet de vorm van vorig jaar hopelijk door)
35-60 (kill your darlings groep, ik wil eigenlijk Ruud erbij, maar dan kan ik de andere talenten niet meenemen... en Krajinovic en Opelka en Evans en Querrey en Bublik wilde ik ook graag hebben... we hadden deze categorie moeten uitbreiden
)
Marin Cilic (vorig jaar mijn unica, pakte niet lekker uit, maar ja in deze groep wilde ik hem wel hebben voor de punten)
Frances Tiafoe
Ugo Humbert
Miomir Kecmanovic
Hubert Hurkacz
61-100 (combinatie van talent en wat ervaring, Munar, Fucsovics, Dellien en Nishioka vielen hier na lang wikken en wegen buiten de boot)
Feliciano Lopez (voor de ervaring)
Lloyd Harris
Mikael Ymer
Jannik Sinner (no brainer, maar ja ik was niet de enige die daar zo over dacht...
)
Soonwoo Kwon
Alejandro Davidovich Fokina,
Corentin Moutet
Kevin Anderson (no brainer, als een voormalig topper zo laag staat, pak je die mee)
Alexei Popyrin
Kyle Edmund
Tommy Paul
Thiago Monteiro
100+ (ik wilde graag Delpo en Murray, maar die zijn onzekere factoren net als Chung... als deze gasten die ik nu heb tegenvallen, kan ik als Delpo/Murray fit zijn altijd nog wisselen voor 1 punt)
Emil Ruusuvuori (potentieel top 100 speler)
Kamil Majchrzak (potentieel top 100 speler.. is hij nu al denk ik en relatief jong)
Thiago Seyboth Wild (hoop op een Sinner effect van buiten de top 200, Sinner zelfs 500+ naar de top 100)
Dames
Naomi Osaka (lang getwijfeld tussen haar en Serena Williams, maar ja Serena is toch aardig op leeftijd)
Elena Rybakina (aanstormend talent)
Cori Gauff (ik was niet de enige die Gauff wilde
)
Jannik Sinner (verdubbelaar)
Radu Albot (kluns)