Fijn dat de app/website bevalt
Gebruik 'm al jaren met veel plezier
Zelf nog 3 mannen & 1 vrouw over.
Zeker nadat ik aanvankelijk wat meer afvallers had, zijn die 3 mannen voor m'n team niet gek.
Jammer dat Kyrgios het niet haalde. Won de tweede set. Dwong in een tie-break af in set 3 en set 4 (ondanks dat Nadal een servicebeurt voor de match had in set 4), maar wist ze helaas niet te verzilveren.
Zat, per uitzondering, de vierde set te bekijken. En stiekem was het wel terecht hoor, dat Nadal won. Zeker in (langere) rally's was duidelijk de sterkere speler.
Kyrgios leek fysiek overigens ook niet top, leek in het begin van de vierde set al op z'n laatste benen te lopen. Then again: what else is new?
Benieuwd hoe Barty gaat varen.
Op basis van de teams die we so far hebben gezien, lijkt ze sowieso wat minder te zijn gekozen dan ik had verwacht.
Heel oppervlakkig lijkt ze een goede uitgangspositie te hebben. Huidige #1, speelt op eigen grond, et cetera.
Daarentegen met Kvitova (seed 7) wel een van de hoogste overgebleven seeds, dus de bookies geven Barty maar als licht favoriet. En als ze nu sneuvelt, pakt ze alsnog maar 20 puntjes. Dus ik wacht nog even met al te hard in m'n handjes wrijven