Honestly, ik denk dat Djokovic een forking muppet is met z'n tournooi middenin Corona tijd, wat meerdere infecties opleverde, en hij daarna vluchtte toen hij het zelf had enzo..
...maar ik heb de beelden bij deze actie gezien, en dit lijkt me eigenlijk gewoon buitenproportioneel.
Link:
https://twitter.com/ArmstrongABC11/status/1302702028007845893De bal werd relatief rustig geslagen.
Aan het einde van een game, waarbij degene die serveert altijd z'n ballen dumpt bij balllenjongens/meisjes. Hij heeft al 1 bal in die richting gedumpt, en is duidelijk van plan dat ook met de tweede te doen.
Mikt fout, raakt de lijnrechter.
Het moment dat de bal nog in de lucht is, nadat de lijnrechter is geraakt, zie je dat hij schrikt en al onderweg is naar de lijnrechter.
Zie niet in hoe je daar frustratie of opzet in kunt lezen.
Het komt wel vaker voor dat lijnrechters of ballenjongens/meisjes worden geraakt door bijvoorbeeld een afzwaaier. Dat loopt volgens mij altijd met een sisser af.
Dit is ook een mis-hit, hij wilde naar de ballenpersoon slaan om de bal in te leveren.
Misschien maak je daar een officieële waarschuwing van, laat hem desnoods de set verliezen ofzo, maar directe disqualificatie? Pfoe, jongens...
Als je disqualificeerd omdat iemand onopzettelijk wordt bezeerd, dan kan je Kyrgios 1000x uit toernooien gooien, vanwege onopzettelijk niet-fysiek wangedrag
En I mean, ik heb Carreno-Busta, dat hij doorgaat is if anything vooral positief voor m'n team, maar echt.. ik zie het niet.