Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
(Alle niet genoemde teams hebben dus nog een ATP 250 én een ATP 500-verdubbelaar die ingezet kan worden, (...)Eerstvolgende toernooi(en):26 okt t/m 1 nov - Wenen 50026 okt t/m 1 nov - Nur-Sultan 250
Sowieso (eventueel voor een potentieel volgend jaar), is het wellicht een idee om teams die geen verdubbeling indienen automatisch het laatste toernooi van het type te laten verdubbelen?
Weet ook niet of ik zelf voorstander zou zijn overigens, maar wilde eens een balletje opgooien
Ik lees nog gewoon mee hoor! Maar heb vanwege mijn tamelijk kansloze positie niet de behoefte steeds te reageren.
Yeah, dat zat ik ook te overwegen.Weet ook niet of ik zelf voorstander zou zijn overigens, maar wilde eens een balletje opgooien Is meestal trouwens hoor, bij langdurige poules, dat slechts een gedeelte actief blijft opletten.
Prima hoor. Hoe meer ideeën hoe beter.We komen na de ATP Finals in november (het laatste toernooi van de FTT) wel tot een evaluatie en of er eventueel voor een nieuw seizoen nog wat gewijzigd kan gaan worden. Ik denk zelf wel dat de toevoeging van een deel van de WTA tour (idee MV), zelfs met de beperkte kalender dit jaar, een succesvolle toevoeging is aan het spel. Klagen over matige prestaties van je spelers mag hier ook hoor.
In other news: ga je nu ook deze poule nu ook wééér winnen?
That is, een stel random kinderen met tennisrackets bleken ineens te kunnen tennissen. Who knew?!
Qua gerelateerd nieuws: het is nog onbekend of Goffin aan het toernooi van Antwerpen meedoet.Hij is blijkbaar al tweemaal (geloof vorige 2 weken elk eenmaal) positief getest op Corona. Als het goed is, wacht hij momenteel op de uitslag van de meest recente test, die bekend zou moeten zijn voordat hij donderdag zou moeten spelen....hoewel de toernooidirecteur claimt dat het niet uitmaakt: "Maar het maakt niet uit of dat positief of negatief is", wist Norman. "Met meer dan een week quarantaine achter de rug is hij niet meer besmettelijk en normaal gezien zal zijn deelname dus bevestigd worden door ons medisch team."Ik bedoel... wat?
Ja, vooral Djoko en Thiem.
Als Rublev het nou even goed blijft doen heb ik vier deelnemers aan de Finals
Op de ATP site hebben ze het nog steeds over de route to London
Nou voor zover de competitie hier nog niet beslist was, Kevin Anderson staat in de halve finale van Wenen. En 3x raden wie hem als verdubbelaar heeft
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
615 gasten en 0 vaste bezoekers