Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Bij 2 voor 12 kwam net de vraag hoe de rode draad heet uit het Labyrinth van de Minotaurus. Vond ik wel grappig.
Bankroetlama Edit: Ja lap, dat wordt bankroetlam.
De aankondiging dat het afgelast is is zelfs al gedaan. Via een formulier op de website kan je vouchers of je geld terugkrijgen.
Ik heb bewegende avatars gemaakt! Nog een verzoeknummertje? Stuur me een pb. De avatars moeten nog in de avatargalerij gezet worden maar als je nu al snel je favoriete uit wil kiezen voordat iemand anders 'm inpikt kan dat door de afbeeldingslocatie van de betreffende avatar te kopiëren en deze te plakken bij "specificeer een avatar via URL" in je forumprofiel.
Ik heb bewegende avatars gemaakt! Nog een verzoeknummertje? Stuur me een pb. De avatars moeten nog in de avatargalerij gezet worden (edit: inmiddels gebeurd!) maar als je nu al snel je favoriete uit wil kiezen voordat iemand anders 'm inpikt kan dat door de afbeeldingslocatie van de betreffende avatar te kopiëren en deze te plakken bij "specificeer een avatar via URL" in je forumprofiel.Kies wijs en maak het forum nóg leuker.
Geen idee. Opnames van De Mol zijn altijd in het najaar. Het zou misschien net goed kunnen gaan, maar dan kunnen er alsnog maatregelen van kracht zijn die de opnames erg lastig maken. Ik denk dat we gewoon een jaartje extra geduld moeten hebben. Maar na zoveel tijd, verwacht ik wel een extra goed seizoen daarna.Kwestie van afwachten...Volgend jaar maar eens lekker veel oude series terug kijken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
918 gasten en 6 vaste bezoekers