Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ik stel voor dat iedereen in de Bart-Tunnel vanavond gaat kijken met een watermeloen op het hoofd.Iedereen in de Alina-tunnel met een stokbrood tussen de boezem.En iedereen in de Jolien-tunnel wat tenen (knof)look naar binnen werkt.Iedereen akkoord?
Ik stel voor dat iedereenin de Alina-tunnel met een stokbrood tussen de boezem.in de Jolien-tunnel wat tenen (knof)look naar binnen werkt.Iedereen akkoord?
Ik heb hoe dan ook onwijs genoten van dit Molseizoen Meer dan ooit zit ik in een tunnel, terwijl ik meer dan ooit ook twijfel. Het is lang geleden dat ik zó overtuigd was van één Mol met nog altijd twee waardige alternatieven beschikbaar. Als het Alina blijkt te zijn, kan ik niet trotser zijn dan op dit moment - en tegelijk besef ik dat ik vanavond zomaar er keihard kan blijken te zitten
Ik heb de zuurstoffles al klaargezet, moest het toch Bart zijn
Ik zat nog na te denken over hoe ze de reactie van de kandidaten kunnen filmen bij de onthulling van de mol, nu er geen reunie mogelijk is. Wat als ze nou teruggaan naar waar het begon? Vilvoorde. Daar weer de kandidaat neerzetten, één voor 1 in een ruimte met een mol achter een spiegelglas die zijn of haar habijt afdoet. En dat dan de reactie van de kandidaat gefilmd wordt? En zo voor elke kandidaat zo'n onthulling en kort misschien even (er zit een afstand en glas tussen) en gesprekje tussen mol en kandidaat? Dan is de cirkel ook weer rond.
Ze gaan dit nog doen ook
Zijn alle 5000 inschrijvingen nu al ingenomen? https://www.vier.be/schrijf-je-nu-in-voor-de-mol
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
975 gasten en 7 vaste bezoekers