Trek vooral je eigen plan
Ik was ook overtuigd van Buddy
Maar totdat Christiaan in aflevering 3 teveel kandidaats was heb ik Bart opzij geschoven. Vorige week de eerste 3 afleveringen met andere ogen teruggekeken en dan springt Bart er uit. Ik houd er wel rekening mee dat het de edit is die hem mogelijk verdacht maakt.
Vooral het manipuleren in diverse opdrachten valt me op zoals bij het kruiken schieten hoe hij daar met Christian omgaat.....
Maar bekijk het eens anders, zou Bart het anders spelen als kandidaat? Alle zaken die je aanhaalt, kan je als verdacht bestempelen, maar je vergeet denk ik rekening te houden met de speelwijze van Bart. Hij valt op, hij stookt onrust, hij doet graag eens tegendraads. Dit is niet Bart als mol, maar gewoon Bart zijn tactiek.
Wat me dan doet overtuigen dat dit geen mollentactiek is, is het feit dat hij zijn fanatisme niet verborgen kan houden. Hij heeft het er moeilijk mee een proef te doen mislukken als er geen voordeel voor zichzelf uitgehaald kan worden (truffels zoeken, kajakken, meloen op zijn hoofd, minotaurus, golfen)
Dus Bart is opvallend, maar dit past perfect in het kandidatenplaatje. Ik heb hem nog geen dingen zien doen die kandidaat Bart niet zou doen.
Trouwens ook heerlijk die verdeeldheid. Hulde om dit na 4 afleveringen nog te kunnen