Mooie vraag van bzada.
Mijn job in het mollicitatie comité
christian
Ik denk dat met reversed psychologie je hem prima als mol kan kiezen. Het volk zal het er te dik bovenop vinden liggen en dus kan het toch. Echter deze gast heeft zoveel mimiek dat ik vrees dat hij non verbaal teveel signalen zou geven die hem zouden verraden.
bruno
Nee, te competitief zou zichzelf in de weg zitten als hij iets moet mollen. Maar gezien hij vorig seizoen bij de laatste 30 zat, ziet de regie er wel iets in
Bart
Ook te competitief. En ook komt hij mij niet echt direct over als iemand die midden in de groep kan staan.
Salim
Multiculti element werkt altijd. Misschien iets te introvert om een echt goede mol te zijn. Vrijwel onzichtbaar in afl 1 bevestigt dit.
Dorien
Zij zou zeker een goede mol kunnen zijn en haar klunzigheid en slechte fysiek inzetten om de mol te spelen. Echter dit Hebben we al een keer gehad.
Els
Op zicht de wat rustiger lerares . Al wel wat ervaring in het leven , gewend om met meer mensen tegelijk om te gaan. Ja zeker een mogelijke mol.
Jolien
Teveel flapuit, teveel mimiek. De kans dat zij zich onbewust in haar non verbaal verraadt, ligt levensgroot op de loer
Alina. Ook weer dat multiculti aspect als plus. Ondanks jeugdige leeftijd al veel meegemaakt . Zou dat prima kunnen doen.
laure
. Goh als ik die op mollicitatie zou zien zou het direct een kans maken, maar ik vrees dar ze wat tegenslaat in een groep. Ook de afwachtende , bijna onzichtbare plek in aflevering 1 bevestigt dit voor mij.