Met betrekking tot aflevering 1, lettend op de handelingen van Jolien, zag ik: (één echte aanvulling: c))
a) Ze zorgt inderdaad voor de oplossing van het klokkenraadsel. (onmols; narrator zegt dat ze er een potje van hebben gemaakt, maar het is slecht te zien hoe moeilijk het nog was)
b) Ze zit in het groepje met de vrije Gilles, die ze nog een tijdje bij hun eigen groepje houden
c) Geeft een verkeerd pictogram over zichzelf door (studentenvereniging), in tweede instantie pas de mellowcake. (mols)
d) Telt het juiste bedrag op van de postcodes. (mijns inziens niet mols/onmols)
e) Van haar abseilen zien we weinig, behalve dat ze tegen een plantje aankomt.
f) Ze zit niet bij het duo van de grote algemene kennis, en valt inderdaad niet van de boot af. Context is wel dat de boot met de laagste snelheid door de moeilijke bocht ging.
g) De 400 euro voor de vrijstelling vind ik zelf niet mols of onmols. (want: bewezen kandidaat Bruno bood een dikke 7000 euro, bewezen kandidaat Gilles bood 0 euro)
Volgens mij is een quote van Jolien over de doos van Pandora begin aflevering 2: "Iedereen moet dat voor z'n eigen beslissen, denk ik."
Verder viel me op dat zij in aflevering 2 relatief snel lacht om de pijl van de Griekse schutter bij Bart, maar mogelijk is haar reactievermogen gewoon een stuk sneller dan die van Els, Selim en Laure.