Ik heb nog eens gekeken. Ze heeft al twee pasvragen, en de hoofdverdachte van Salim en dan wil ze nog gaan voor de dagboeken van de overige afvallers. Totaal niet geloofwaardig, ook al omdat ze bij elke geopende schaal 500 euro moet inleveren. Dan zegt de mol: 'Niet twijfelen, Jolien' en dan pakt ze meteen stolp 1.
Alsof 'niet twijfelen!' iemand overstag doet gaan, juist niet zou ik zeggen.
Meteen in het begin zegt ze: Dus ik kan vier stolpen openen? Oftewel ze wil al het geld erdoor jagen.
Ik denk wel dat het script uitgedokterd was, want ze zegt in het begin het liefst de dagboeken te willen. Dan krijgt ze pasvragen en de hoofdverdachte van Salim, alsof men wil zeggen: nu wil ze natuurlijk nog voor de dagboeken! Dat is allemaal erg toevallig. Het is totaal niet geloofwaardig dat een kandidaat zover wil gaan voor een paar dagboeken terwijl hij al zoveel heeft en steeds 500 euro moet inleveren en de kans op bankroet steeds groter wordt.
Het script moet wel uitgedokterd zijn, anders is de kans er dat mol Jolien alle voordelen pakt en leg dat maar eens uit in de laatste aflevering: 'ik had zoveel pech als mol!'