Dit heeft Jolien geplaatst in de Mollengroep facebookpagina:
Dag liefste mollenvangers,
Het is heel moeilijk om in woorden uit te drukken wat voor een avontuur De Mol 2020 geweest is. Ik ben ontzettend dankbaar om dit te hebben mogen meemaken. Negen fantastische nieuwe mensen leren kennen en het voorrecht gehad om een crew aan het werk te mogen zien die hun hart en ziel in dit programma steken.
De mol is niet zomaar een spel. Je leeft het, het is een avontuur waar je elke avond mee gaat slapen en ’s ochtends terug mee opstaat. Dankjewel voor jullie enthousiasme voor dit seizoen!!
En dankjewel aan Marc om deze groep zo goed te beheren en dit vooral een heel plezante plaats te houden. Ik heb met ontzettend veel plezier de gekste theorieën gevolgd en ik was soms verbluft van de hints die jullie gevonden hebben die wel eens helemaal correct zouden kunnen blijken volgende zondag. 😉
Ik hoop dat er vele van jullie bij die eerste 10 000 geraakt zijn om zich in te schrijven want ik gun het iedereen! Dikke kussen en samen met jullie kijk ik uit naar volgend jaar (en dan mag ik eindelijk weer deelnemen aan de discussies en de theorieën 😉 )
Maar eerst deze zondag ontdekken wat Alina allemaal op haar kerfstok heeft!
X Jolien