Als Jolien niet de mol is, dan is ze wel erg snel van begrip!
- Heeft meteen in de gaten dat er geen echte pijl op Bart is afgeschoten, en moet daar om lachen. (kan ook slimme montage zijn)
- Weet meteen dat er 3 vraagtekens zijn onder de 20 vlaggetjes bij de graafopdracht.
- Schiet meteen in de lach als Gilles zegt: 'Jullie gaan ook naar het Syntagma plein, en dat gaan jullie al golfend doen'. Terwijl de anderen het nog niet snappen. Zie bv. de reactie van Bart. Want ja, 'al golfend', of 'al golvend'? Pas daarna begint Gilles over de handicap.
Bij het grapje van Salim en Dorien, dat er iemand naar huis moet, heeft Jolien juist een trage reactie. In eerste instantie kijkt ze hen alleen maar aan. Terwijl Bart bv. meteen zegt: 'Nee, dat kan niet'. Pas in het volgende shot heeft ze een hand voor de mond geslagen, en lijkt ze het spelletje - gezien vanuit de Jolientunnel - door te hebben.
Dit soort zaken maakt toch dat ik bij Jolien blijf. Als Bart hier acteert is hij een heel slimme mol, die zich realiseert dat hij op dit soort momenten door de mand kan vallen. Een geweldige acteur dan. Hetzelfde geldt voor Alina op bepaalde momenten. Ik zou het mooi vinden. Maar ja, ik heb al vaker te hoge verwachtingen gehad van de acteerprestaties van mijn mol, dus ik moet daarmee oppassen.