0 vragen goed én in aflevering 1 al voluit op 1 persoon gaan, ik vond het erg naar dat ie als eerste ging maar nu achteraf ook wel terecht. Dit was niet alleen pech hebben maar ook gewoon niet zo slim spelen .
Of je bent 2 maanden later de briljante mollenvanger, of -en dat komt een stuk vaker voor- de sukkel van de groep
. Toch heb ik wel medelijden met hem. Tunnelvisie overkomt ons allemaal wel eens.
Eigenlijk zou ik wel eens alle eerste exit resultaten willen zien en dan kijken wat er was gebeurd als je altijd random een kandidaat kiest (die tijdens eerdere vragen in jouw test nog niet aan de beurt is geweest) en daarop antwoordt (kan gemakkelijk als je met een cijferreeksje werkt) en nooit een kandidaat kiest uit de verzameling waar je zelf deel van uit maakt (als een man de vraag krijgt of de mol man of vrouw is, antwoord hij vrouw. Dat geeft hem odds van 5/4. Vragen over wie waar was zijn weer linker, want dan gaat het fout als je per ongeluk vaak in de buurt van de mol was). Ik denk dat als je op die manier de test had ingevuld, je zeer waarschijnlijk alle eerste ronde executies had overleefd en het voorkomt ook nog eens een waan (ik zat op die en ben er nog in) die tot tunnelvisie leidt.
Misschien is het wel meer rondjes dan alleen de eerste een verstandige aanpak.
1 extra pasvraag zou je toch al grote kansen extreem verhogen.