ELS:- 51 jaar, Aarsele (Tielt) en ze is een lerares.
- Doet mee omdat ze het een heel tof spel vindt. Ze heeft vroeger eens met de familie het spel gespeeld en sindsdien is het altijd een droom geweest om met het programma mee te doen.
- Ze heeft al heel lang bang van honden, zeker als ze blaffen.
- Ze zou een goede Mol zijn omdat mensen die haar kennen ze niet als mogelijke Mol zouden beschouwen, want ze is een open boek. De meesten weten niet dat ze heel goed kan zwijgen als het nodig is.
- Ze zou geen goede Mol zijn omdat ze misschien toch een beetje te open boek is.
- Haar doel is om de Mol te vangen. Ze wil zover mogelijk in het spel geraken en haar grenzen verleggen.
Onze mama van dit jaar! Als ze een kandidaat zou zijn, denk ik dat ze het wel redelijk zal doen, maar dat ze op een bepaald moment toch zal afvallen door de anderen die denk ik toch iets slimmer en beter het spel zullen spelen, maar ik laat me graag verrassen!
Als de makers ieder jaar voor een ander type willen gaan als Mol, dan is het dit jaar een heel goed moment om eens een moederfiguur tot Mol te benomen. Ze zou het ook zeker weten kunnen; mensen vertrouwen haar snel, kinderen noemen haar mama (of ook wel oma
) , ze is voorzitster van Femma, dus ze kan ze ook leiding geven. Kortom, ze heeft veel goede punten om een verrassende Mol te zijn!