CHRISTIAN:- 26 jaar, Brussel en hij is een consultant.
- Doet mee omdat je in De Mol allemaal zotte dingen kan meemaken en ook altijd een zotte groep hebt. Het is spannend doordat er een saboteer is en daarom lijkt het hem een fantastisch avontuur en een zaliger ervaring om mee te doen.
- Hij denkt dat hij gezonde schrik heeft voor hoogtes, maar hij probeert dat te overwinnen. Insecten heeft Christian ook niet graag.
- Hij zou een goede Mol zijn omdat mensen in de omgeving hem snel in vertrouwen nemen en hij kan goed overweg met verschillende soorten personen.
- Hij zou geen goede Mol zijn omdat hij teveel een flapuit is en zo zou hij zichzelf kunnen verraden in het spel.
- Zijn doel in het spel als Mol is om de groep bijeen te houden en op die manier de Mol te slim af zijn. Zo kunnen ze als groep sterker zijn dat die ene persoon die alles moet saboteren. Zijn tweede doel is om zo lang mogelijk in het spel te blijven.
Ik heb heel veel respect voor hem!
Heel interessante kandidaat met een tactiek die we niet vaak zien. Hij lijkt dus echt goed daarover hebben nagedacht. Ik denk dat hij ver kan geraken in het spel.
Ik twijfel eraan of hij wel echt een flapuit is, kan iets zijn dat hij heeft moeten bedenken om zichzelf in te dekken als Mol, maar daar zullen we vanaf vanavond wel achter komen. Met zijn kleiner gestalte is hij net zoals Pieter de priester de opvallendste kandidaat. Hij zou De Mol kunnen zijn en hij is mijn wensmol!