Christians bericht in de Mollengroep pagina:
Liefste Mollenjagers!
De voorbije maanden zijn voor alle kandidaten, maar hopelijk ook voor jullie, een fantastische rollercoaster aan emoties geweest!
Dit avontuur werd extra versterkt door deze enthousiaste community die meeleefde met onze zoektocht.
We werden overladen met ontelbare positieve reacties en de wildste theorieën, de ene theorie al meer correct dan de andere 😉.
Bedankt, Mollenjagers, om samen met ons de Mol mee te ontmaskeren (of toch te proberen 😜). Marc Denys verdient hiervoor zeker ook een dikke pluim 👏🏼
Liefste medekandidaten!
Jullie zijn stuk voor stuk schatten van mensen, ik had mij geen toffere groep kunnen wensen!
Bedankt voor jullie enorme energie & enthousiasme, elke dag van dit avontuur. Dit zorgde voor zoveel mooie momenten die me levenslang gaan bijblijven.
Alina, dikke proficiat, je was een waanzinnige Mol!
Jolien, jij hebt de eerste plaats dubbel en dik verdiend!
Bart, nice try, you’re still my buddy!
Liefste productie/crew van De Mol!
Ik kan nog altijd niet geloven dat ik dit jaar één van de lucky few was die met jullie mee mocht op reis! Jullie zijn een ongelooflijk straf team! Ik heb zó genoten van de proeven, laat staan de vele momenten hierbuiten waar we met ons allen buikpijn hadden van het lachen.
Petje af voor jullie professionalisme. Het bloed, zweet & tranen dat jullie in dit programma staken, werd weer beloond. Het resultaat is machtig en alle eer & lof komt aan jullie toe! What a team !!!
Kortom: DANK JULLIE WEL allemaal. Ik ben ongelooflijk blij dat ik hier deel van heb mogen uitmaken.
Deze zondag wordt weer een aflevering om van te smullen!!
"Ik ben chaud" om volgend jaar met jullie mee te speuren in het nieuwe seizoen van De Mol… 🧐
Dikke virtuele knuffels,
Christian