Ik vind het leuk dat hij erbij zit.
Iemand als Gilles vind ik sympathieker, maar als er 10 keer of grotendeels zo iemand in de groep zou zitten, zou dat het kijkplezier voor mij verminderen.
De aanwezigheid van iemand zoals Bart beïnvloedt de balans tussen goedzakken en harde spelers positief. Diverse mensen in de groep hebben, onder wie ook spelers die niet terugdeinzen om duizenden euro’s uit de pot te halen voor eigen gewin, maakt het kijken slechts vermakelijker.
Verder kan ik nog geen mol in hem zien. Ook omdat ik niet denk dat de mol zat te wachten op belanden in die kano... iets wat je wel kan verwachten als mol als je het hoogste bedrag biedt. Naast dat dit niet de beste molpositie is is deze positie uitputtend en als je ook maar iets fout doet zijn meteen alle ogen op jou gericht. Verder denk ik ook niet dat de mol het hoogste bedrag zou bieden en vind ik zijn lichaamstaal bij vlagen erg kandidaats. Ook droeg hij niks bij aan het kraken van de cijfersloten bij opdracht 2 (behalve dat hij paardrijdt), wat wel iets is wat ik van de mol verwacht aangezien ik verwacht dat deze opdracht (bijna) moest slagen. Hij gaf zelfs een fout antwoord daar (Antwerpen).