Het is Bart die zegt dat ze nooit met zijn negenen in één tent kunnen, ze
moeten alletwee mee
.
Achteraf blijkt één tent genoeg te zijn. Salim zegt dat die extra tent zwaar was.
Zou een molactie kunnen zijn van Bart.
Bij het verdelen van de taken bij de bruiloftsopdracht zegt Bart als ze het over de special effects hebben: Bruno, ik denk dat jij dat ook wel goed doet. Vervolgens gaat Bruno bij de special effects wat dansen blijkt te zijn. Dat doet Bruno goed, maar kan me ook voorstellen dat Bart dacht ( als hij de mol zou zijn) Bruno lijkt me juist geen volksdanser. Waarom zou Bruno goed zijn in special effects, vind het beetje vreemd dat Bart dit zegt.
In opdracht 1 verdient Bart geld met de boogschutter en de truffelhond. Maar ze waren te laat binnen. Denk niet dat de mol kon weten of ze te laat waren of niet. Het wel hoopte. Maar het geld is in ieder geval verloren gegaan. En de extra tent heeft daar wellicht toe bijgedragen en de verkeerde keuzes van Alina en Bruno en falende medekandidaten. Waardoor er veel extra meters gemaakt moesten worden.
Door die 10.200 euro die Bart bood, was ik geneigd hem af te schrijven als mol. Maar deze opmerkingen vind ik toch wel opvallend. Ik schrijf hem dus nog niet af
.