Een hoop mensen schrijven Bart af (of zouden het ongeoorloofd vinden) vanwege de 10.200. Ik denk juist dat dit bedacht is om zijn persona als kandidaat te presenteren en de boel direct op scherp te zetten:
Ik ben een superfanatieke kandidaat, ik geef niets om geld en dat zouden jullie ook niet moeten doen. Het enige dat telt is de mol vinden desnoods voor artis-punten.
En zo gaat hij ook te werk. Omdat er al 10.200 minder is bij de start, biedt dit hem de gelegenheid om in het begin hier en daar ogenschijnlijk nog nuttig te zijn en af en toe zelfs wat geld binnen te brengen (Kano, Minotaurus, Golf). Maar wees eerlijk, wie heeft zoveel duidelijke molacties op zijn naam staan? Wie staat er consequent door eigen toedoen meestal in de beste positie? Bart toch zeker?
Afgelopen 2 afleveringen alleen al:
- Geen geld voor een goede foto. (hij is fotograaf door eigen toedoen)
- Geen geld voor een auto in een vak. (hij kiest de snelheid voor de auto's en de X3)
- Geen geld bij de vuurpijlen. (zit naast de pijlen en mag 2 keer (bijna 3) als eerste)
- Geen geld bij het hardlopen. (hij kiest om loper te worden)
- Mag vanuit de auto te vragen selecteren en hoeft niet te drinken. (weer zijn eigen keuze om bob te zijn)
- Geen geld bij het diner. (valt snel af, dat komt goed uit)
- Nauwelijks verdacht hier op het forum.
Lekker bezig die Bart