Het lijkt wel alsof een aantal mensen gewoon niet leest wat voor argumenten er in de eerste afleveringen voor Bart worden aangedragen. Hun mening staat blijkbaar al vast.
Jolien vind de juiste oplossing bij de klokken en dat wordt als supermols gezien want "de opdracht moest slagen".
En luidt Alina niet de bel bij de 2e opdracht? Dat vind ik evengoed allemaal recht praten wat krom is. Kortom, een ieder ziet een goede verklaring voor zijn of haar mol maar bij die van jou...
Ook het direct afschrijven na zijn hoogste bod vind ik iets te kort door de bocht. Ook al vind je het gewoon not done, wat ik heel goed begrijp, is het in mijn ogen net zo flauw dat je iemand direct kan afschrijven want "dat zouden ze nooit doen". Zouden ze het daarom misschien juist wel een keer doen? Bij DeMol zou het in mijn ogen kunnen.
Alina was mijn schot voor de boeg mol vanwege de teaser en ik vond haar ook zeker verdacht in het begin. Langzamerhand ebde dat weg omdat ik bij haar gewoon geen molgevoel kreeg. Ze zou een heel goed naturel acterende, prikkie hier prikkie daar mol zijn, die zich als mol vrij onopvallend heeft gedragen. Zouden de makers na "er is nog geen mol" van vorig jaar nu alle druk op de schouders van een 20 jarige leggen? En dan ook nog een type kandidaat Bart in de groep gooien? Het is DeMol dus het zou kunnen maar ik denk van niet.
Bij Jolien zou ik zoveel niet begrijpen: de eerste 2 afleveringen, de vuurpijl eliminatie, het behalen van het diner, de babbelbox, de koffer opdracht. Ik begrijp heel goed waarom ze verdacht wordt maar ze is het gewoon niet. Sterker nog, ze is met super veel geluk in de finale belandt door het ontwijken van een rode pijl en het winnen van de vrijstelling.
Ik heb zelf ook soms heus wel twijfels bij een aantal acties van Bart maar die heb ik nog meer bij de andere overgebleven twee kandidaten. Ik heb mij het meest laten leiden door het feit hoe hij elke keer positie kiest, voor verwarring zorgt in de groep, zich vaak vooraf al indekt en gewoon omdat hij in mijn ogen, consequent het meeste geld (bijna) verspeelt. Hij heeft vanaf dag 1 zijn stempel op de groep en het spel gedrukt en dat past voor mij uitstekend in een door de makers gewenste rol.