Ik doe echt mijn best om de Mol in Alina te zien maar nu vraag ik mij af: wat vinden Alina-verdenkers haar beste of twee beste molacties?
Zelf zou ik deze wel mooi vinden: hoe ze Laure in de verdrukking brengt bij het touwtjespringen. Nadat ze nog een extra stapje achteruitzet weet ze de boel succesvol te saboteren. En hoe meer pogingen ze moeten ondernemen hoe lastiger het natuurlijk wordt en hoe meer tijd er verspild wordt.
Deze opdracht heeft ze er echt alles aan gedaan. Foute antwoorden geven in het begin, niets van muziekvragen weten, dit touwtje springen ook subtiel proberen zijn, maar dan haar mooiste actie: op de laatste vraag toch een goed antwoord geven om dan zo nog een opdracht te spelen die er lang kan duren en waar ze dan ook vol enthousiasme in mee gaat om zo de tijd uit het oog te verliezen.. Helaas is daar Christian, een mol kan niet altijd de opdracht laten mislukken.
Verder vind ik ook leuk hoe ze subtiel niets te doen bij het kajakken terwijl de rest er vol voor gaat, maar hier werd ze ook weer gestuit door Christian en Bart die even inhouden.
De verkeerde taart kiezen, maar dit zo subtiel aanpakken zodat het lijkt dat Els en Laure hier de fout ingaan, prachtig.
De minotaurus vond ik ook een leuke. Ze krijgt het voor elkaar om met het meeste hartslagen te vertrekken. Ze verdwijnt snel uit zicht en dan is ze plots al haar hartslagen kwijt terwijl ze nog maar net over de helft is.
Daarnaast nog een aantal mooie zaken: niet veel sporten bij de fitnessproef, op de juiste posities terechtkomen, vreemde keuzes maken bij de trappenopdracht en ook nog de gok wagen en dan vergeet ik waarschijnlijk wel nog enkele zaken.
Alina moet het niet hebben van de brutale molacties, maar meer van de subtiliteit en dat kan ik erg waarderen! En nee het lukt niet altijd ook al doet ze erg haar best, hopelijk tonen ze dit ook dat ze echt wel haar acties gedaan heeft, maar dat ze teniet zijn gedaan door een sterke Bart en Christian.