- Over die snelheid heb je gelijk. Ik dacht dat Alina aan 3 erafging,en Jolien aan 2 maar het is 2 en 1. De rest van mijn redenering blijft
- Ze heeft lang aan de bel geprobeerd, maar uiteindelijk luidt ze die wel en levert dat 4000 euro op. Langer rekken was mogelijk verdacht geweest, maar toch is er door die actie 4000 euro in de kas
- Het dobbelen is idd geluk (of pech als Alina de mol is) maar dan nog heeft die actie geld opgeleverd. Bart (denk ik) stelde voor om een tweede tent mee te nemen wat onnodig was maar blijft wel staan voor die pijl. was en Jolien verloor haar opdracht (die onmogelijk was). Christian doet daar niks vreemds. We weten enkel niet wat Jolien zou gedaan hebben bij andere opdrachten.
- die bordjes verkeerd hangen is niks. Die telden toch niet. Dat kon nog altijd gecontroleerd worden in de bib. Daarbij blijft mijn idee dat aan de tafel met de porto veel meer mogelijkheid lag om te beïnvloeden.
- Kelly Clark en Clarkson, die link is snel gelegd. Geen reden om dit luidop te zeggen als je de mol bent.
- Ik persoonlijk zou niet eens 2 stappen op de balk kunnen zetten, nuchter op een normale manier maar dit terzijde
. Als mol brengt ze hier 750 euro binnen wat onnodig was. Daarbij was haar balk de smalste van allemaal en zou het dus geloofwaardig zijn.
Nu, zoals ik al zei: voor elke kandidaat is er een heel lijstje te verzinnen van onmolse acties.
Ik denk persoonlijk dat wij nog 2 weken in onze tunnels gaan blijven en dat we op 26/04 meer zullen weten.