Wat een FANTASTISCHE mol!!!! Ik ben erg onder de indruk van de acteerprestaties van Alina!! En ik voel me niks teleurgesteld, ondanks dat ik op de verkeerde mol zat, want mijn wensmol is de mol! Eigenlijk nog fijner is dan de mol goed hebben. Super gedaan, Alina!!!! En ik kijk erg uit naar alle mol-acties volgende week. ::joehoe::Ik had naar je moeten luisteren, Tunneltelevisie, maar ze heeft me in de luren gelegd met die acteerprestaties. En daar wilde ik dit jaar juist eens voor waken.
Alle Alina-verdenkers, vooral die van het eerste uur natuurlijk, gefeliciteerd met jullie glansrijke prestatie!!!
Bedankt!
En tof hoe je hierop terugkijkt. Bart was vast ook een mooie mol geweest om naar te kijken. Volgende keer komen we elkaar vast wel weer tegen in een tunnel.
Hulde aan iedereen die het vanaf het begin doorhad. Bij mij duurde dat een paar afleveringen,
Mijn schot-voor-de-boeg mol was namelijk Els.
Het leek mij gewaagd om voor een mol te kiezen die ouder is dan de rest. En Els deed toch ook veel fout? Een bal raken op de trappen, de aanwijzingen voor de bruids taart verkeerd overbrengen... Els kon best weleens de mol zijn, dacht ik. Tot ze opeens begon met feta-boetseren en bij de minotaurus-opdracht in de bibliotheek ging zitten. Onlogisch voor een mol!
.
Na aflevering 3 kwam ik hier voorzichtig binnenwandelen. Daar heb ik geen spijt van gekregen.
Achteraf realiseer ik mij dat die opdrachten, waarin ik vooral Els verdacht vond, waren mislukt door toedoen van de échte mol.
In die opdrachten had Alina de sleutelpositie.
Gewaagd ook voor de makers om voor de jongste kandidaat te kiezen. Het heeft geweldig uitgepakt. Ik denk dat het een genot wordt om naar de mol-acties te kijken. Alina heeft volgens mij bijna bij iedere opdracht flink gemold (ook bij de opdrachten die wél zijn gelukt), op een meesterlijke manier. Natuurtalent.