Dat moment in afl. 1 waar Gilles zich losmaakt op de rots. Daar lijkt de naam van Gilles net iets te vroeg genoemd te worden. Dit wordt steeds toegeschreven aan Jolien. Maar het is Alina die (iets te vroeg zo lijkt het) Gilles zegt en dan wat is uw naam o sorry Gilles hee. Vond ik verdacht. Alsof ze dacht shit ik verraad me hier. Waarom moet ze hier het woordje sorry zeggen?
Ook opmerkelijk dat Axel Alina als mol noemde in Café de Mol
.
P.s. Hoewel Bruno het voortouw neemt bij dat dobbelen en kandidaten kiezen voor de opdrachten, heeft Alina er wel een subtiel aandeel in dat ze twee vrouwen op De Reus zetten. Bruno stelt voor één iemand in te zetten. Alina reageert met alleen zou je daar dan niet nog
een meisje op zetten? Ze kijken vooruit in het parcours en daarover zegt Alina Sisyphus dat gaat zwaar zijn. Sisyphus is een straf die is gegeven
. Een reden om de mannen te sparen voor de Sisyphusopdracht. Als zij de mol is weet zij dat deze opdracht niks met kracht te maken heeft en voorkomt zij dat de opdracht met De Reus slaagt door daar twee dames in te zetten. Aan Bruno had ze hier wel een goeie natuurlijk
.
En zoals eerder gezegd dat dobbelen had net zo goed verkeerd af kunnen lopen.