(zo denk ik persoonlijk niet dat ze Christian verklikt heeft, want wanneer had dat moeten gebeuren? Ze waren steeds per 2x aan het afrekenen en het personeel wist van niets, voor hetzelfde geld hadden ze gezegd dat Alina hem verklikt had. Eerder geloof ik dat ze erop stond om steeds per 2 te gaan omdat Christian zou opvallen door zijn gestalte)
Eens hoor, maar het is natuurlijk ook niet 100% uit te sluiten.
In ieder geval wel goed zichtbaar (ik combineer ook de dingen die Convans heeft gezegd):
haar gedrag bij de muziekopdracht (tegen Laure opspringen, de balalaika, vertragen bij metro/karaoke)
de parachute-opdracht
Weinig actief bij calorieën-opdracht
Jolien die de bankroet pakt bij het diner
De onlogische beslissingen bij de trappen
De verkeerde taart meenemen
Blind rijden en de X0
De minotaurus: hartslagen verspillen (en waarschijnlijk ook bordjes omgewisseld)
De kofferopdracht
Vallen van de aquaspeed
Net te weinig boodschappen jatten voor de X3 (en kleine dingetjes meenemen die minder opleveren, op de stokbrood na
)
In het zicht blijven zitten als er 40 pijlen worden afgeschoten
vuurwerk-opdracht
schiet-opdracht in afl. 8
discuswerpen verknoeien nadat je van het hardloop-nummer bent afgehaald
Ervoor zorgen dat er geen fatsoenlijke foto gemaakt wordt van de BV'er en de gast (door op de verkeerde plek te zitten.
Er blijft nog genoeg over, denk ik.
Enige 'schoonheidsfoutjes' die ik zie:
- met het geld binnenkomen na de ouzo-opdracht (maar dat heeft er misschien mee te maken dat ze mega-verdacht zou worden voor de anderen, iedereen keek toe)
- het nadeel bij de raft-opdracht niet pakken (misschien omdat de andere groep toch te snel was)
- meegaan met de juiste antwoorden bij de feta-opdracht (misschien niet echt gemold hier, of jezelf niet verdacht willen maken)
- toch iets teveel boodschappen gejat :-), X1 was ook mooi geweest. (maar het levert natuurlijk wel prachtige televisie op als je zo'n stokbrood weet mee te smokkelen
)