Om dat te kunnen zeggen hebben we te weinig opdrachten en molacties gezien vind ik. Toch een heel belangrijk deel om de Mol op te beoordelen.
Eens, maar hopelijk krijgen we daar nog wat meer over te weten. Puur naar de feiten kijkend (acties en resultaten) was ze wel duidelijk de saboteur. En toch heeft ze de meerderheid van het forum heeft ze tot het einde toe weten te misleiden. Ik ben door mijn schema's haar op het spoor gekomen, niet door mijn mensenkennis.
Genoeg topmolacties kwamen wél voorbij
Die caloriënproef was fantastisch - nooit bedacht dat ze een moeilijkere stand had gefaket. Bij de geblindeerde auto's wisten we eigenlijk dat als Salim de waarheid sprak over zijn snelheid, Alina wel moest liegen. En bij het dobbelen weet ze er perfect mee weg te komen dat ze twee totaal onlogische keuzes maakt en daar krijgt ze zelfs Bruno in mee. (Enige minpuntje is dat dit niet zo duidelijk in de aflevering naar voren kwam dat dit van haar kwam. Dan hadden misschien meer forummers haar in de smiezen gekregen.)
Maar inderdaad: ik zou meer willen weten over haar tactieken bij de supermarkt, wat haar insteek was in het graven en of ze toch nog iets gemold heeft bij de ouzo. En dat ze zich heel aflevering 1 gedeisd zou hebben gehouden, vind ik ook moeilijk te geloven. Ze laat zich uiteraard van de band vallen (en neemt hier een lekker aanloopje toe) maar dat paste niet mooi in de montage vandaag. Bij het klokkenraadsel lijkt ze ook niet constructief mee te denken, maar wie weet was hier wel echt haar opdracht om niet bewust te saboteren. Bij de vrijstellingsopdracht heeft ze gelukkig wel al een echte invloed gehad. (Al leek Bart sowieso niet meer te houden
)