Hem vermoorden, wat moeten we dan met Bush doen. We vergeten dat Irakezen nu van de ene dictator naar de andere dictatoriele overheersing gaan, de overheersing van het geld..
Het is nog steeds zo dat in grote delen van irak Amerika een grotere vijand is dan saddam ooit was. Verder is het erg cru dat het juist amerika was dat saddam in het zadel hielp als bondgenoot tegen de ayatollahs van iran.
Ik jank voor het volk in het middenoosten dat verlost is van een tiran maar nog lang niet vrij is
.
En nee ik ben geen moslim extremist, maar de oorlog tegen terrorisme lijkt verdacht veel op een oorlog voor de iraakse olie, want waaraa blijven de amerikanen met hun aanvallen op bv isreal, palestina, de eta en de ira. He wat raar daar zijn ze niet te zien, he wat raar daar is geen olie..
Aan alle verhalen zijn er 2 kanten , jammer dat wij(via nederlandse tv) enkel 1 kant te zien krijgen en die klakkeloos aanvaarden als werkelijkheid... Praat eens met wat irakezen en je hoort de andere kant. Er is geen vriend in dat land, enkel vijand.. zeker nu de autoriteit weggevallen is ( een prima voorbeeld is een volkenstaat als Joegoslavie en de corruptie nadat hun leider tito dood was).
Over Saddam geen goed woord, maar helaas over Bush ook niet.
Jos het beladen verleden van de naam Bush??, ik zou eerder spreken over het beladen verleden van de gehel amerikaanse presidentshistorie, ze houden zich met alles bezig in hun achtertuin( de hele wereld) maar de econiomische en maatschappelijke malaise aanpakken in eigen land ho maar.
1 ding doet Amerika goed, voor vluchtelingen uit Azie en afrika is de Vs niet langer meer het beloofde land..