Ik weet wel dat wel een paar stevige hints naar Bart gevonden worden nu, maar ik ben stiekem toch nog nieuwsgierig naar die ananas van aflevering 6. Het ging om de
tekening van Bart, waarbij hij zijn ene hand houdt bij de ananas (met baardje waarin mogelijk 'Mol' staat), en zijn andere hand bij het blindenteken dat het hele seizoen door op een van de stoelen te zien was. Helaas is er juist van die aflevering geen HD-versie, dus ik heb het nooit scherper kunnen bekijken.
Maar... Er was deze aflevering wel een boodschappenlijstje, en daarop stond de ananas bovenaan. 80 euro, het enige product met het cijfer 8. Misschien tot daar aan toe, maar die stem die 'ananas' voorleest!! Ik zou niet weten van wie die is. Ik dacht eerst Alina, maar dan heel vreemd. Christian wijst hem aan, en de stem lijkt ook niet op die van hem. Zou het Bart zelf zijn, met een stemvervormer? Het is een bizar geluid, het viel me meteen op.
Op het Belgische forum wordt gesproken over de klokken met het Griekse alfabet in de traililer. De wijzers stoppen op de letters:
Αα alfa
Ββ bčta
Ρρ rho
Ττ tau
Bart.
Is dit filmpje ergens op YouTube of een ander medium te zien, en heeft iemand een link? Ik zou het graag willen zien, maar ik vrees dat me dat op de site van VIER niet gaat lukken...