Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
-wat stond er op de onderkant van de evenwichtsbalken. Je zag gele en zwarte lijnen bij het demonteren.
-welke tekst had de fruitman op zijn rug getatoeëerd.
In de biecht van Jolien vlak voor de eliminatieronde van deze afl. (6), zien we een terugblik naar haar gesprek met de mol in de laatste opdracht. Op het moment dat ze aan de mol vraagt of hij/zij nooit liegt, hoor je "nooit", maar volgens mij is hier de stemvervormer niet gebruikt en hoor ik duidelijk de stem van een vrouw?Het gebeurt rond 59.00 in de aflevering. Wat denken jullie hiervan?
Het was 'deelnemen is belangrijker als winnen.'De hint is dus weg
Er zijn altijd maar 9 afleveringen, waarvan de ontknoping gebeurt in aflevering 8Mol Alina had perfect gekund, maar kan nu niet meer.Alina de mol zijn gewoon te weinig afleveringen voor
Volgens Google Translate: "gelieve de stranden te sluiten"
Hm, parathyra zijn ramen. Dus wat er staat. Vrij vertaald .Svp ramen sluiten.
In de vooruitblik voor volgende week zitten de kandidaten met hun gezichten tegenover elkaar in een doos (?). Hier zegt Jolien "ik stel hier de vragen". Deze zin heeft de mol letterlijk al eens eerder uitgesproken, en wel in aflevering 1 tegen Laure...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
785 gasten en 11 vaste bezoekers