Iedereen heeft onmolse acties , dus het wordt lastig.
Christian denk ik dat de minst logische mol zou zijn voor mij ( al speelt de pij wel een pracht rol om net postuur van de mol te verbloemen). Hij speelt te vaak de rechercheur door Met zijn gedrag de anderen een reactie uit te lokken. Dit komt bij mij vrij kandidaats over.
Bart heeft natuurlijk een grote Slag geslagen in vilvoorde en is vaak op posites gekomen Waar je als mol wilt staan. Echter de minotaurus en de truffelhond leverden geld op , alleen door hem. En als bourgondier kun je het telefoontje van christian ook in twijfel trekken en vrolijk nog wat calorien binnenwerken.
Alina zou een prima mol zijn. Maar in de metro had ze meer kans om te laat te komen kunnen inbouwen en dus niet Met het juiste antwoord te komen. Verder zit de bel in aflevering 1 me ook niet lekker ( maar dat past nog in de theorie dat de pot toch in de min stond) . Ook ga je als mol niet gokken op geluk bij de dobbelstenen, denk ik, maar wil je onnodige spullen naar boven sjouwen, je opdracht verknoeien en mogelijk anderen negatief beïnvloeden bij hun opdracht.
Met het meeste alcohol op, loopt ze ( net als de anderen) foutloos over de sirtakibalk.
Jolien dan mijn verdachte, maar zeker geen foutloze piste.
Bij de paparazzi heeft zij ( met Salim) de enige herkenbare foto en komt ze niet te dichtbij om nog in gevaar te komen dat de bodyguard de camera afpakt. Bij de citygolf heeft ze een aantal goede slagen, waardoor door haar 1 hole gehaald wordt .
Door de doos van Pandora te bewaken zorgt ze ervoor dat niemand in de doos gaat kijken ( ik zeg dat ze haar identiteit bewaakt) .
Herkent een paar feta beelden wat als mol niet perse nodig was geweest.
zomaar een paar opmerkingen uit Mn aantekeningen, die aangeven hoe lastig het was dit jaar. Maar dat is alleen maar mooi.