Ik heb afgelopen week niet de hele persconferentie gezien, maar toen Rutte begon van het ligt aan ons gedrag en we houden ons aan de maatregelen bla bla bla lag ik zowat op de grond van het lachen (sarcasme)
Teveel mensen houden zich al een jaar niet aan maatregelen, anders had het al veel eerder ingedamd kunnen zijn. Hoe kun je dan nog met een stalen gezicht zeggen dat het werkt.
Snap dat mensen graag buiten zijn met dit weer, maar waarom allemaal op dezelfde m2 zitten terwijl we zo'n groot land hebben qua ruimte.
Waarom is een kapper zo belangrijk, maar een horeca niet. Als je haar maar goed zit met de avondklok ofzo
Was al erg genoeg dat alternatieve geneeswijzen dicht moesten. Die nu ook open mogen, maar in mijn ogen nooit dicht hadden gemogen.
Ik erger me inderdaad al heel lang aan dit soort leeghoofdig ego gedrag, maar heb wel geleerd ook los te laten voor mezelf.
De frustratie kost mij energie.
Maar vindt het echt erg dat zoveel mensen totaal geen rekening met een ander willen houden. Dat gedrag zat er natuurlijk al heel lang, maar komt nu nog overduidelijker naar voren