We kunnen vanaf vannacht niet meer naar USA voor 30 dagen.
Ik vind de maatregelen buitenproportioneel onzinnig. Het coronavirus veroorzaakt eigenlijk niet meer dan griep+. Alle dodelijke slachtoffers van dit virus, zouden ook overleden zijn als ze de gewone griep hadden opgelopen.
In 2008 hadden we de Mexicaanse griep, die was dodelijker dan het coronavirus, maar zelfs toen werden er niet zulke zware maatregelen getroffen.
Aanvulling: ook al vind ik het overdreven, ik doe wel mee met de maatregelen, ook omdat mijn werkgever dat verlangt. Bij mijn werkgever gaat het zelfs zó ver dat er een speciaal crisisteam hiervoor is opgericht, die onder andere het volgende hebben bepaald: bij de wasbakken bij de wc's zijn instructies opgehangen hoe je je handen moet wassen, her en der staan er ook flesjes desinfecterende zeep, we mogen elkaar geen handen meer schudden, de verwerkende teams zijn in tweeën gesplitst: de ene helft werkt op het hoofdkantoor, de andere helft op een lokaal kantoor. We moeten iedere dag onze laptop mee naar huis slepen voor het geval er een lockdown komt, zodat ook de medewerkers op het hoofdkantoor in dat geval eventueel thuis kunnen werken.