Ik ben op zich een knuffelaar, maar ik weet gewoon niet meer waar ik goed aan doe. Je hoort zoveel berichten, zoveel dingen. Tweede golf dit, tweede golf dat. Ik ben aan de ene kant heel sceptisch naar de overheid en de media maar aan de andere kant weet ik dus niet waar ik goed aan doe...
Ik merk alleen wel dat ik zoooo erg behoefte heb aan hoe alles voor dit stomme gedoe en het vooral psychisch zijn weerslag op mij heeft gehad. Ik heb altijd al snel dat ik terugverlang naar hoe dingen waren, maar dat is nu alleen maar meer geworden
Verder heb ik me wel netjes aan alle regels gehouden, weinig tot geen mensen gezien. Ik kwam uit een flinke dip een jaar geleden, alles ging best lekker. Ik piekerde weinig en toen waren ineens alle vormen van sociale activiteiten ineens weg 3 maanden niemand meer gezien. Lag een flink deel plat, voelt het alsof ik 3-4 maanden van mn leven weg heb gegooid aan wat? Een griepje? Of toch een gevaarlijk virus? Ik weet het niet meer. Ik hoop alleen maar dat die tweede lockdown er niet komt...
(en dat psychische niet alleen bij mij, maar ook bij wat vrienden van mij, zelfs de grootste optimist die ik ken is deels veranderd in een pessimist ten tijden van lockdown
)