@ldh ik snap je punt. Maar het gaat mij niet om wie je er zet. Al zet je er mensen neer van een soort halt project. Als je nu toelaat dat mensen gaan funshoppen in België , heeft deze lockdown maar een beperkt rendement. Het gaat mij om due mensen dje willens en wetens willen gaan funshoppen.
Sorry dat ik het zeg maar als je als bv touroperator nu nog reizen aan wilt bieden, dan snap je volgens mij niet waar het over gaat, heel deze lockdown. Echt mensen dje op Schiphol geïnterviewd worden en zeggen dat ze deze vakantie verdiend hebben, dat is in mijn optiek zeer egoïstisch gedacht.
En daar moet je tegen kunnen optreden, dat er nu nog protesten zijn tegen de Coronamaatregelen kan ik echt met de beste wil niet bevatten . Tuurlijk is het niet leuk en wil ik ook terug naar mensen toe etc, maar we moeten tich begrijpen dat dit nu nodig is. Maar ja ik ga me weer druk maken om mensen due ik toch niet kan bereiken en dat heeft geen nut ( hiermee bedoel ik dus niet ldh of iemand hier maar de Corona ontkenners en de mensen die toch op skivakantie gaan etc)