Daphne Bunskoek is gepolst voor het extra WIDM-seizoen. Dit zou ze meermaals openlijk hebben besproken in een vergadering bij RTL, waar ze tegenwoordig werkt. Het is dus écht een All-Star seizoen, ook al was dit natuurlijk al vrij helder. Of ze op het aanbod is ingegaan weet ik niet. (Een moeder van een vriendin, werkzaam bij RTL, vertelde dit).
Dat is fijne informatie om te weten. Daphne presenteerde in November koffietijd (idem voor Loretta trouwens), dus ik denk dat ze uiteindelijk niet is ingegaan op het aanbod
.
Jung-es, ik heb even gekeken naar alle sociale media activiteiten van alle mogelijke ''all-stars'' kandidaten. En kom tot de conclusie dat het scenario van een full on all-stars cast héél erg klein is. Van alle kandidaten blijven deze mensen over:
De ''ik zit bijna nooit op sociale media'' of heb géén account personen:
Taeke Taekema
Rop Verheijen
Marjolein Keuning
Simone Weimans
Robèrt van Beckhoven
Owen Schumacher
Daniël Boissevain
Joep van Deudekom
Ewout Genemans
Pepijn Gunneweg
Erik van der Hoff
Loretta Schrijver
Froukje Jansen
Paula Udondek
Edo Brunner
Regina Romeijn
Joris Linssen
Annette van Trigt
Dick Jol
Liesbeth Kamerling
Liz Snoijink
Mary-Lou van Stenis
Chris Tates
Geert Hoes
Marc-Marie Huijbregts
Lottie Hellingman
Isabelle Brinkman
Yvonne van den Hurk
Roeland Fernhout
Onzeker:
Ellie Lust - Bracht boek uit in november 2019
Yvonne Coldeweijer - Alleen een paar posts in november 2019
Loes Haverkort - Zat in ''ibiza'' volgens haar Instagram, maar post daar één foto op 1 november
Ron Boszhard - Actief in november op Instagram, maar posts kunnen van tevoren zijn gemaakt
Meest zeker:
Peggy Vrijens - Post alleen één foto op 17 november
Nadja Hüpscher - Heeft een stilte rond die tijd
Hans Schiffers - Stilte rond de opnamens
Viktor Brand - Alleen throwback foto's in opnametijd
Diederik Jekel - Alleen één foto in opnametijd op 17 november
Nikkie de Jager - Stil in opnametijd, en de uitgelekte foto (tbh enige die echt héél erg zeker is)
Aangezien we die foto van Nikkie hebben lijkt het meest aannemelijke scenario Nikkie (tweede kans twist) + 9 nieuwe BN'ers.
Deze mag wel even weer ge-update worden:
Meest zekerNikkie De Jager (S19) - Uitgelekte foto
Diederik Jekel (S17) - Nikkie & Diederik volgen elkaar, en Diederik post alleen één foto op 17 november
Gijs Staverman (S5) - Is
exact tijdens de opnamens in Amerika voor een ''road trip'' met zijn familie wat natuurlijk het ultieme dekmantel is
De misschienViktor Brand (S15) - Alleen throwback foto's tijdens de opnamens
Hans Schiffers (S10) - Stilte rond de opnamens
Peggy Vrijens (S06) - Post alleen één foto op 17 november
Nadja Hüpscher (S07) - Stilte tijdens de opnamens
Loes Haverkort (S17) - Zat in ''ibiza'' volgens haar Instagram, maar post daar één foto op 1 november van die gehele trip
De onzekerEllie Lust (S16) - Bracht boek uit in november 2019, maar geen concrete bewijsmiddelen
Ron Boszhard (S17) - Actief in november op Instagram, maar posts kunnen van tevoren zijn gemaakt