Als mol zou ik of bij de glazen toren willen zitten omdat je bij die opdracht ook de foto kan omschrijven (en je zo dus invloed hebt over twee opdrachten) of ik zou in team special act willen zitten. In die opdracht kan je namelijk makkelijk 500 euro individueel in rook op laten gaan.
Het truffel zoeken was m.i. een lastige opdracht om in te mollen en als je de bruidstaart kiest ben je afhankelijk van de omschrijving van een ander en de mening van je partner (stel, die omschrijving is goed en/of je partner wijst heel stellig de juiste taart aan.. dan is het lastig om hier tegenin te gaan als mol).
Christian, Els, Salim en Jolien zijn hier voor mij bij deze opdracht dus het meest verdacht.
Wat ik dan wel minder verdacht vind aan Christian en Els is dat zij allebei niet happig zijn om de foto te omschrijven... Christian vraagt aan Els: 'Wat wil jij doen, dit (de toren bouwen) of dat (de foto omschrijven)?' Hierop antwoordt Els met: 'Kan je eraan?' Ze maakt zich dus zorgen over of hij groot genoeg is om glazen op de toren te zetten, wat suggereert dat ze niet per se in haar eentje de foto hoeft te omschrijven. Vervolgens antwoordt Christian met: 'Nee, maar ik kan wel heel de onderste laag maken.' Ook hij hoeft niet per se in zijn eentje de foto te omschrijven dus. Uiteindelijk stuurt Christian Els naar de foto toe. Aangezien ik verwacht dat de mol de foto wel alleen zou willen omschrijven en dat de mol hier meteen voor zou gaan, krijg ik door deze conversatie de indruk dat de mol niet Els of Christian is.
Bij het dansen vind ik zowel Jolien als Salim verdacht.