Hoe groot schat je je kans in om te winnen?Vrij klein, omdat ik bij het invullen van de rankings geen rekening houd met wat anderen doen, maar het gewoon puur vanuit mijn eigen perspectief invul.
Wat weet op dit forum nog niemand van jou, maar wil je best wel met ons delen?Ik vind dit een heel goede vraag. Laat ik zeggen, ik ben in het echt best wel een timide persoon. Misschien dat niet iedereen dit van mij zou verwachten.
Welke muziekinstrumenten kan jij bespelenIk heb heel lang piano en keyboard gespeeld, maar heb ik inmiddels al een tijd niets meer mee gedaan. Verder schrijf ik wel eens rapteksten, dat doe ik al vanaf dat ik heel jong was.
dan is je stem een instrument je bent een strot speler
Klinkt minder sexy dan dat het zou moeten zijn
Ik moet dan denken aan dit:
Wat is jouw favoriete film?Heel lastige vraag. Eigenlijk de Harry Potter films, maar dat is een saai antwoord. Dan zeg ik Rosemary's Baby (1968). Al heb ik die film maar één keer gezien en is dat inmiddels zo lang geleden, dat ik me hem niet eens meer goed kan herinneren. Maar de uncanny suspense van de film is perfect, en het heeft misschien extra indruk op me gemaakt door de moord op Sharon Tate.
Interstellar was ook een film die ik kon waarderen.
Eigenlijk kijk ik niet snel films voor een tweede keer, zelfs niet mijn favorieten.
Bij comedies doe ik dat iets sneller. In die categorie wil ik dan nog even "It's A Mad Mad Mad Mad Mad World" hebben genoemd.