Wel redelijk wat Determination, maar we kunnen altijd nog overwegen er 's nachts 2 + banaan om te zetten in 2 hartjes.
Ohja, het is natuurlijk altijd efficiënter om gewoon een banaan in te zetten. Dan hebben we 2 hartjes ipv 1, ten koste van 2 determination.
Sure, het kost een banaan, maar dat is voorlopig niet het probleem.
Robbie! Wanneer mogen we de pot gebruiken (banaan = 1 hartje?), zou dat nu eventueel ook mogen?
Hoewel de kans waarschijnlijk wel best aanwezig is dat we 's nachts 2 hartjes verliezen.
Ohja, want we verliezen ook sowieso 1 hartje via Threat.
Then again, 1 moraal verliezen is niet supererg. Immers, gaan we morgenochtend weer naar +2 moraal, omdat we nog leven, en krijgen we alsnog netjes 2 determination. Op +3 moraal zouden we ook voor determination gaan, dus dat maakt niet uit.
Ik neig er momenteel naar om gewoon alleen 1 banaan in de pot fijn te vijzelen voor 1 hartje. Wetende dat we waarschijnlijk 1 moraal gaan verliezen, maar dat is denk ik niet super erg.
That said: 1 banaan in de pot + 1 banaan & 2 determination via granny's recipe voor totaal 3 hartjes ben ik ook niet onwijs op tegen. Qua hartjes is het wel veilig.. oh en we kunnen natuurlijk de sneeuwwolk in een regenwolk veranderen toch ook maar 1x per ronde doen. Dus tis niet dat we 2 sneeuwwolken weg kunnen jagen via 6 determination in 1x.
tldr: Ik weet het niet. Zowel 1 banaan in pot = 1 hartje; als 2 bananen + 2 determination = 3 hartjes vind ik acceptabel.