Ja dit was redelijk een no brainer. Dus ik ga maar snel verder...
3 hout op de voorraad gelegd!
Vuur gemaakt! Palissade +1
Friday ZO maar laten gatheren? Maakt op zich niet uit waar, aangezien zo'n beetje elke andere tegel rond ons ook hout heeft.
Rollen....
Geslaagd! Geen event! Wel hartje kwijt. Ik dénk dat ie nu nog 1 hartje over heeft, maar mijn kat is volgens mij over de tafel gelopen, waardoor verschillende tokens van plaats zijn veranderd... het meeste wist ik nog, alleen Friday twijfelde ik beetje over. Maar volgens mij had die al 2 hartjes verloren, één keer laten rusten en nu dus weer hartje kwijt.
We hebben nu zes hout! Kan nog goed gaan.... afhankelijk van het weer...
Fase 5 - WEERWeer en winter dobbelstenen:
2 regenwolken + 2 regenwolken... omg ook echt!
Dit wil zeggen dat we 1 banaan (we hebben er 3) en 1 hout (we hebben er 6) zouden moeten inleveren (want ons dak is level 3 en er zijn 4 wolken)
Maar voor 3 Determination kunnen we nog een wolk wegjagen. Doen? Of liever banaan en hout inleveren?Hungry Animals dobbelsteen: Beest met sterkte 3 komt ons kamp binnen vallen
Ons wapen is level 2, dus dat is -1 hartje. (net nu we palissade level 1 hadden, gooi ik niet meer dat we 1 palissade verliezen
)
Fase 6 - NACHT1. Verhuizen? I think not
2. Volgens mij hebben we nog één koekje? Die doen, of liever banaan?
3 & 4 zijn niet meer van toepassing
HEALTH[START]
<--
<--
<--
<--
Dak level 3
Palisade level 1
Wapen level 2
6 hout
3 bananen (als we koekje eten en een wolk wegjagen; 2 bananen als we banaan eten en wolk wegjagen; 1 banaan als we banaan eten en wolk niet wegjagen)
We hebben Sack, Pot, Medicine, Hatchet én
vuur!!
Nog steeds een Greater Danger token bij Hunt (beest +1 strength)
En ZW is dus omgedraaid, daar kunnen we niet meer heen (tenzij die Threat wordt aangepakt)