Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Mag ik zeggen dat ik zo'n molduel volslagen nutteloos vind. Als iemand argumenten heeft voor de een of de ander dan lees ik die graag in het betreffende topic. Zo'n molduel topic laat ik uit principe links liggen. Wat doe je trouwens als één van de twee afvalt? Ik hoef ook niet dezelfde argumenten in verschillende topics te lezen, want ik neem aan dat argumenten waarom één van de twee de mol is, niet gedeeld zouden moeten worden in het topic van die kandidaat. En waarom dan geen molduel tussen andere kandidaten? Waarom zou één van jou tunnels de enige juiste zijn. Maar voor mij mag je hoor, no hard feelings.
Jolien neemt veel initiatief, spreekt verdenkingen uit richting Dorien en Christian en stemt mee op Salim. Ze verdedigt zich fel wanneer Dorien, Salim en Christian voor haar willen kiezen en weet Christian te laten switchen naar Alina waarna Salim hem volgt en ook Jolien meestemt op Alina en Bart Alina's pijl omduwt.
Misschien kun je Dorien nog eens uitlichten, droomde vannacht dat zij de mol was ?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
668 gasten en 7 vaste bezoekers