Het was weer een mooie aflevering met een toffe cameo van Salim. Het is hem van harte gegund
Ik zag als verdenker van Bart, al na 2 minuten bevestiging toen ik hem in het moldagboek over over Jolien hoorde praten en zag hem verder in alle opdrachten weer elke keer in pole position belanden. En in de laatste natuurlijk meteen afvallen zodat hij zich snel om kan gaan kleden. In mijn ogen lag het er bijna te dik op.
Maar hoe leuk is het dan als je op het forum komt, in de veronderstelling dat iedereen nu wel gezien heeft dat het daadwerkelijk Bart is, en dan het Jolien topic opent. Daar voelt iedereen zich juist weer op zijn of haar wenken bediend met opdracht 3 en zijn helemaal overtuigd.
We zien dezelfde beelden maar toch beleven we het blijkbaar weer helemaal anders.
Dat maakt het ook zo'n fijn programma
Geen populaire mening vrees ik dan maar ik zou het juist erg flauw vinden als de mol in de laatste kamer beland. Een duel tussen de kandidaat die het blijkbaar verdiend heeft om zover te geraken, en de echte mol, lijkt mij veel spannender, leuker en gewenster voor de makers en ook de mol. Zo valt er tenminste nog wat eer te behalen ipv een volledig toneelstuk. Dat soort scripted TV zou ik bij WIDM nog verwachten maar niet bij DeMol. Ook in de andere 2 opdrachten oogde Jolien voor mij trouwens gewoon als een sterke kandidaat.
Ik ben in de minderheid ik weet het. Geeft niets